Područni objekt Mlinska

David Litchfield i Smriti Halls stvorili su ovu čudesnu, posebnu i prekrasnu slikovnicu.

„Duga poslije kiše“ zapravo je kao pjesma kratkih stihova u rimi. Ilustracije živih boja su nevjerojatne, a sama pjesma vrlo pozitivna, puna nade i vjere.

U toploj priči o hrabrosti, promjenama, njihovu prihvaćanju i nastavljanju sa životom, djevojčica i njezina lisica moraju proputovati kroz strašna i mračna mjesta te proživjeti izazovna olujna vremena da bi stigle do prekrasnog i šarenog svijeta na drugoj strani.

Usput nalaze prijatelje koji će ih voditi i podržavati na njihovu putu, a kad svane novi dan, pun je svjetla, života i obećanja.

Prekrasne, živopisne ilustracije i čarobni stihovi bude golemu nadu u našim srcima i pokazuju da katkad moraš proći kroz mrak da bi izašao na svjetlost.

Ova slikovnica i djeci i odraslima pokazuje da se, bez obzira na to u kakvoj se situaciji trenutno nalaze, životne okolnosti mogu promijeniti na bolje i pruža zraku sunca svakome tko traži svjetlo.

U odgojnoj skupini Ježići  u navedenom periodu provodile su se aktivnosti početnog čitanja uvođenjem slikopriče „Sveti Nikola“, stolno manipulativna umetaljka „Čizmice“. Djeca su provodila jutarnje aktivnosti u simboličkoj igri u obiteljskom centru i „pekli keksiće“ za Sv. Nikolu.

U odgojnoj skupini Pčelice provele su se aktivnosti vezane uz Sv. Nikolu, razgovaralo se o dobrim djelima i pristojnom ponašanju, djeca su izrađivala čizmice u različitim tehnikama i formatima te pjevala pjesme o dolasku Sv. Nikole. Osim toga, djeca su uz odgajatelja napravila svoj božićni, svjetlucavi i mirisni, domaći plastelin koji je obogatio svakodnevnu igru.

Organizirala se i božićna radionica za djecu i roditelje koji su izrađivali staklene božićne kugle i girlande od papira za ukrašavanje drvca u sobi dnevnog boravka.

U odgojnoj skupini Leptirići provela se likovna aktivnost ukrašavanja čizmica temperom i gliterima, izrezivanje oblika čizmice i ispunjavanje plohe bojicom te se na taj način razvijala kod djece fina motorika šaka i prstiju i okulomotorne koordinacije. Osim toga, upoznali su recitaciju „Što mi je donio Sv. Nikola?“ uz aplikacije te igrali igru „Što je u čizmici?“ u kojoj su prema opipu opisivali predmet koji dodiruju. Izrađivao se i vjenčić od mirisnih, osušenih naranči i kuglice za bor od špage.

U odgojnoj skupini Ptičice djeca su u raznim tehnikama ukrašavale Čizmicu Sv. Nikole. Osim toga, u grupi se realizirala Božićna radionica na kojoj su se izrađivale kuglice za bor komadićima tkanine te su se ukrašavale staklenke za sijanje pšenice decoupage tehnikom

U odgojnoj skupini Ribice proveo se sklop aktivnosti „U susret Sv. Nikoli“ kroz likovne aktivnosti, kaširanje čizmica od neoblikovanih materijala (plastičnih boca). Osim toga, Ribice su išle u šetnju gradom te sudjelovale u dočeku Sv. Nikole na trgu.

Odgojna skupina Bubamare organizirala je Božićnu radionicu na kojoj se okupilo roditelja i djece u velikom broju. Kroz veselu atmosferu provele su se aktivnosti izrade božićnih drvca od češera, ukrašavanje okvira za obiteljske fotografije i ukrašavanje staklenki tehnikom salvetiranja – decoupage.

U odgojnoj skupini Ježići odgajateljice su oformile senzomotorički centar sa bazenom za loptice i raznim taktilnim stazama. U upotrebi su i mekani, spužvasti Asco elementi za provlačenje i poligone.

Isto tako, u sklopu oglednog sata, odgajateljice su izradile Ježev brlog sa taktilnim lutkama Ježa koji je probudio interes djece i potaknuo slobodnu, imitativnu igru djece.

U odgojnoj skupini Pčelice djeca su posjetila Dječji odjel knjižnice u Samoboru. Povodom Mjeseca Knjige, u knjižnici su posudili slikovnicu „Vjeruj“ koju su u narednim danima čitali i listali u grupi. Cilj je bio potaknuti dječji interes za knjige i upoznati knjižnicu u našem gradu.

Osim toga, pošto nam se bliži Advent, počeli smo pripremati ukrase i materijale za božićne dekoracije, pa smo stavili sušiti naranče i očistili lavandu iz našeg vrta od koje ćemo napraviti mirisne vrećice za božićnu prodaju.

U odgojnoj skupini Bubamare djeca su posjetila Dječji odjel knjižnice u Samoboru te tako obilježila Mjesec knjige. Djeca su slušala priču „Cmoljac zna-Gdje stanuje knjižnica“ za koju su djeca pokazala velik interes.

Osim toga, u grupi se trenutno istražuju Šumske životinje, pa su tako nakon raznih aktivnosti vezanih uz istraživanje ove teme djeca napisala svoju šaljivu recitaciju „Šumska družina” („…Kad u šumi krene vuk, svugdje nastane muk. Pa kaže jedan jež – svi brzo bjež!“)

U odgojnoj skupini Leptirići provela se aktivnost dubljenja bundeve te su djeca istraživala unutrašnjost bundeve, promatrala njene koštice, istraživala opipom što osjete… Koštice su očistili i stavili sušiti, a cijelu aktivnost zaokružili su  čitanjem slikovnice „Juha od bundeve“.

Osim toga provele su se aktivnosti izrada kućica „Moj dom i moja obitelj“ gdje su djeca upoznala članove obitelji svojih prijatelja i predstavila svoje; aktivnost otiskivanja lišća uz korištenje tempere, izrada ukrasa za vjetar uz dramsku tehniku vođene improvizacije te glazbeni poticaj „Ples sa sabljama“.

U odgojnoj skupini Ribice djeca su posjetila Dječji odjel knjižnice u Samoboru te tako sudjelovala u obilježavanju Mjeseca knjige. Posudili su slikovnicu „Maja slavi rođendan“ i knjigu Hrvatska bajkovnica koje su pažljivo slušali prije popodnevnog odmora.

Isto tako, u grupi se odvila divna suradnja u kojoj je jedan dragi djed gostovao u grupi i zajedno s djecom izradio adventski vijenac koji sada krasi njihovu sobu. Aktivnost je najavila početak blagdanskog razdoblja i zagrijala srca svih prisutnih, a najviše malene djevojčice čiji je djed došao u grupu.

Odgojna skupina Ptičice iskoristila je sunčano jesensko vrijeme za dulje boravke na zraku, gdje su djeca pokazala osobit interes za igru lišćem. Lišće su bacali u zrak, preskakali hrpe lišća te istraživali boje, oblike i površinu raznih listića.

Osim toga, u sobi dnevnog boravka poseban interes djece trenutno je na glazbenim instrumentima, pa djeca velik dio vremena provode u aktivnostima sviranja ksilofona i udaraljki istražujući zvukove različitih instrumenata.